Kvalitet og service
I takt med utviklingen innen den digitale skjermbransjen, øker betydningen av å opprettholde strenge sikkerhetsstandarder. Som partner kan du være trygg på vår prioritering av kvalitet og sikkerhet.
Samarbeid og kvalitet

Leverandør og samarbeidspartner
Når man står overfor valg av leverandør og samarbeidspartner for LED-teknologi, kreves nøye vurdering av flere avgjørende faktorer.
For å navigere gjennom denne kompleksiteten og sikre en sømløs integrasjon av den digitale skjermen, så ser vi i Meliora det som helt avgjørende å ha med en leverandør som kan sitt fag. En leverandør som ikke bare er dedikert til å levere estetisk tiltalende løsninger, men også besitter ekspertise og engasjement for å opprettholde produktsikkerhet.
I takt med den dynamiske utviklingen innen den digitale skjermbransjen, øker betydningen av å opprettholde strenge sikkerhetsstandarder. Som partner kan du være trygg på at vår prioritering av kvalitet og sikkerhet er fundamental. Våre LED-installasjoner er konstruert i tråd med nøye utformede sikkerhetsprotokoller, herunder CE/EMC-godkjenning, produksjon etter EN- og UL-standarder. Vi trives også ekstra godt med modeller som har EMC-B sertifisering.
Løsningene som vi leverer innehar vår spesifikasjon innenfor blant annet strømforsyninger og HUB kort, og installasjonene blir testet i forkant av leveranse.
Veldikehold og reservedeler
Vi tilbyr en sparepart avtale som sikrer at vi lagrer og vedlikeholder dine reservedeler. Denne avtalen inkluderer blant annet fliser, kabler, mottakskort, hubkort og strømforsyninger. Ved behov for service sørger vi for utskifting av nødvendige komponenter og reparasjon uten ekstra kostnader for deg som kunde. Serviceoppdrag faktureres per time i henhold til avtale, og når kunden velger en sparepart avtale så innebærer også dette rabaterte betingelser på standard timespriser som er oppgitt i allmenne vilkår.

Dersom du velger å ikke benytte vår sparepart avtale, vil reservedelene bli levert i en eske for egen oppbevaring. Ved behov for reparasjon, for eksempel av fliser, sendes disse på kundens regning til vårt servicesenter i Nederland. Produsenten dekker returfrakten for reparerte deler til kunden innenfor garantitiden på 2 år.
I Meliora service- og administrasjonspanel kan kunder og partnere registrere feil ved å bruke serienummer på installasjonen eller QR-koden. Det er også mulig å laste opp bilder av de aktuelle feilene direkte i panelet.
I tillegg har vi et nettverk av erfarne og dedikerte samarbeidspartnere over hele landet. Dette gjør det mulig for oss å tilby service og reparasjoner uansett hvor du befinner deg.
Som samarbeidspartner kan du være trygg på vår prioritering av kvalitet og sikkerhet.
Service og kvalitet
I takt med utviklingen innen den digitale skjermbransjen, øker betydningen av å opprettholde strenge sikkerhetsstandarder.
Som samarbeidspartner kan du være trygg på at vår prioritering av kvalitet og sikkerhet er fundamental.

